Bisnes Prepaid TuneTalk – ToneExcel

Hari ini saya nak kongsikan dengan anda satu peluang yang jarang-jarang kita dapat. Iaitu bisnes prepaid Tunetalk – ToneExcel. Kalau sebelum ni saya terlibat dalam bisnes prepaid iaitu menjual pelbagai jenis prepaid untuk pelanggan. Saya akan dapat untung sekitar 1% – 10% sahaja dari harga jualan prepaid tu sahaja. Tapi dengan Tunetalk, kita boleh dapat lebih dari itu.

Apa yang menarik tentang bisnes TuneTalk / ToneExcel ni?

* Tahukah anda hanya dengan menjual SIMKAD TuneTalk anda mampu menjana pendapatan hingga ribuan malahan puluhan ribu ringgit setiap bulan?

* Anda hanya perlu menjual SIMKAD berharga RM70 kepada seberapa ramai kawan-kawan anda. Itu sahaja.

* Maka setiap kali mereka top-up, anda akan mendapat komisyen daripadanya. Jika mereka menggunakan SIMKAD itu seumur hidup, maka seumur hiduplah anda akan mendapat komisyen tersebut.

* Mereka bukan beli top-up dengan anda, mereka boleh top-up dimana sahaja, seperti di 7Eleven, stesyen minyak, kedai-kedai top biasa, dan setiap kali mereka topup dan setiap kali itu jugalah anda akan mendapat komisyen. Kerja anda hanya jual SIMKAD.

* Komisyen anda bukan satu peringkat sahaja, tapi TIGA PERINGKAT!!

* Jika anda menggunakan prepaid TuneTalk, anda boleh mengekalkan nombor prepaid lama anda samada 012, 019, 017, 013, 014 dll, tanpa perlu menukar ke nombor yang lain, atau anda boleh menggunakan nombor baru yang bermula dengan 0105********.

* Julung-julung kali di Malaysia, jika anda menggunakan prepaid TuneTalk, anda akan dilindungi dengan insuran kemalangan pribadi yang di keluarkan oleh Etiqa Maybank sebanyak RM100,000. Bayangkan hanya dengan menggunakan prepaid tunetalk tak pasal2 anda dapat perlindungan insurance.

Selama ni, saya memang tahu bahawa agen jual postpaid Maxis, Celcom, Digi dapat sedikit komisen tiap kali pelanggan yang daftar melalui mereka membayar bil. Bayangkan kalau tiap bulan seorang pelanggan bayar bil RM100 dan dia dapat komisen 10%. Ini bermakna, tiap-tiap bulan dia akan dapat komisen RM10!. Itu baru seorang, macam mana kalau tiap bulan dia dapat 20 pelanggan, dah RM200 dia dapat tiap-tiap bulan. Hanya cari seorang pelanggan sekali, dan dia dapat komisen tiap-tiap bulan tanpa perlu berbuat apa-apa!

Tapi, saya tak pernah dengar lagi agen prepaid yang dapat komisen tiap kali pelanggan yang beli simkad dari merka reload handphone mereka. Yang saya tahu, agen jual prepaid dapat untung tiap kali ada jualan reload. Padahal pengguna prepaid di Malaysia ni lebih daripada 70% dari keseluruhan pengguna handphone. Bayangkan kalau kita dapat sedikit komisen tiap kali member kita yang guna Celcom, Maxis atau Digi topup handphone mereka. Mesti best kan.

Tapi sekarng ni, kita berpeluang menjadi yang terawal tahu tentang peluang hebat ini. Anda pernah tengok  iklan TuneTalk yang disiarkan di  TV sekarang ni. Sekarang ni mereka semakin agresif mempromosikan TuneTalk ni. ProgramTunetalk – ToneExcel  ini baru sahaja dilancarkan hari ini – 5 Ogos 2010.

Saya ada setup satu web khas untuk penerangan detail berkaitan prepaid Tunetalk ToneExcel ni, boleh rujuk  http://MyPrepaidSMS.com dan signup borang yang disediakan.

P.S : Jika anda adalah ahli prepaid EzyTopup, anda boleh beli topup Tunetalk ni secara sms je. Dapat rebet dan bonus lain lagi. Bila rakan yang join tunetalk dibawah anda, beli pula topup dengan anda. Anda akan dapat keuntungan berganda! Bisnes 2 dalam 1.

Related posts:

  1. Prepaid Mymode – Pelancaran MyPrepaidSMS.com

5 Comments

  1. siti Wednesday, 25 August, 2010
  2. admin Wednesday, 25 August, 2010
  3. totokreturn Friday, 24 December, 2010
  4. nooraini Wednesday, 24 August, 2011
  5. mdsaf_kyo Wednesday, 23 May, 2012

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge