Selamat Tahun Baru 2008

year2008 |  Selamat Tahun Baru 2008 Nampaknya sekarang ni kita dah melangkah ke tahun 2008. Masih ingat tarikh 31.12.2006? Ia adalah 365 hari yang lepas. Apakah tahap kehidupan anda sekarang kalau mulai tarikh tu anda sudah membina perniagaan internet anda sendiri? 365 hari dari sekarang, adakah anda akan ingati tarikh 31.12.07 seperti anda ingati tarikh semalam?

Apakah pencapaian anda pada 2007?
– berapa banyak income dari perniagaan internet yang dah diperolehi?
– berapa banyak buku yang telah dibaca?
– berapa ramai kawan baru yang ditemui?
– berapa banyak wang yang telah disimpan?
dan banyak lagi soalan-soalan yang mungkin boleh anda fikirkan bagi merumuskan pencapaian tahun 2007.

Harap pada tarikh 1.1.09 nanti, kita akan mengingati segala perkara baik yang berlaku sepanjang 2008.

Okla, sempena tahun baru ni, saya nak buat promosi daftar Mymode hanya RM60. Kalau biasanya yuran keahlian adalah RM65, kini anda hanya perlu bayar RM60 je.

Tawaran ini terbuka dari 1 Januari 2008 – 31 Januari 2008. Jadi, jangan berlengah lagi sebab lebih cepat anda sertai perniagaan ini, lebih cepat anda dapat perolehi keuntungannya.

Perniagaan prepaid Mymode ni dah lama saya jalankan iaitu sejak 2006 lagi. Alhamdulillah dengan perancangan dan usaha yang dijalankan selama ini, pendapatan yang diperolehi semakin stabil dan memberansangkan.

Bagi saya, suka atau tidak, tiap bulan saya dan suami tetap perlu beli prepaid untuk di “top-up” ke handphone masing-masing. Dengan Mymode, sekurang-kurangnya dapat jugak berjimat. Masa mula-mula dulu, saya takde la ajak orang untuk mendaftar sebagai ahli, hanya untuk kegunaan sendiri je. Tapi bila dah lama-lama, seronok pulak dan rasanya tak salah kalau saya berkongsi peluang ini dengan lebih ramai orang,

Dari situ saya telah membeli domain MyPrepaidSMS.com, dan dilancarkan pada tahun -2007 . Diam tak diam dah setahun web tu beroperasi. Tahun ni nama domain tu di “renew” dengan komisen yang dapat hasil promosi laporan PERCUMA IM-Myth. Alhamdulillah.

Pada tahun 2007, salah satu target saya adalah untuk mencapai pangkat 2-Star CM dalam Mymode. Syukur ia telah berjaya dicapai dan income saya telah meningkat 2 kali ganda. Alhamdulillah sekali lagi. Sebenarya ia bukanlah mudah, tapi tidaklah sesukar mana kalau kita tahu caranya.

Salah satu azam tahun 2008 saya ialah nak mencapai pangkat 5-Star CM pula. Insyaallah. Dengan segala perancangan yang dibuat, ia akan boleh dicapai. Harap saya akan terus fokus kepada perniagaan ini.

Okla, jika anda berminat dengan peluang ini, bolehla mendaftar sekarang juga.

Salam sukses!

Related posts:

  1. Selamat Berpuasa
  2. Baru Join Friendster
  3. Selamat Tahun Baru 2007

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge